FANZONE OSASUNA FINAL DE LA COPA DEL REI

Producció integral a Sevilla de la fanzone del C.A. Osasuna en la final de la Copa del Rei. Molt
agraïts al club i la seua afició per haver-nos fet partícips d’aquesta gran experiència.


Sagarmanta mai es rendeix, Osasuna mai es rendeix!

También puede interesarte…